Avagy mi is történt a fejlesztés kezdete óta, és hogy is néz ki jelenleg a program: (Képekkel illusztrálva)
- Unity Project létrehozva (...)
- Játékmező létrehozva
- Játékmező berácsozva
- Legtávolabbi kamera beállítva
- Egérkattintás kezelése megoldva
- A három alap torony (Land Block, Cemetery, Crypt) létrehozva
- Az alap lövedék létrehozva (Bone Arrow)
- A tornyok egérrel lerakhatóak a játékmezőre
- A tornyok nem pakolhatóak egymásra
- A tornyok létrehozzák a saját hitbox-ukat
- A támadók létrehozzák a saját hitbox-ukat
- A tornyok és a támadók hitbox-a felismerik egymást
- A tornyok lövedékei felismerik a támadók hitbox-ait
Mik az ideiglenes, fejlesztési fázisban elérhető segédletek:
- Ideiglenes grafikák beimportálva
- A tornyok kiválaszthatóak egy ideiglenes menüből (jobb oldalt) (Rendes user interface később)
- A 1-5 számokkal Grey Knight-ok (lovagok) rakhatóak a játékmezőre (hitbox-ok tesztelése, stb)
- Képernyő X-Y koordináta kijelzés
- Game Field rácsának aktuális pozíciója kijelezve
- Menüből kiválasztott torony kódja kijelezve
- Szövegesen a védő oldal értékei kiírva
- Verziószám kiírva
- Aktuális problémák/problémák javítása a képernyő alján közölve
- A lovagok megállnak, ha valamelyik torony elé érnek.
Mivel rengeteg dolog vár még fejlesztésre, ezért nem írnám ide mik azok amik még hátra vannak, csak egy-két dolgot ami a következő verzióban (verziókban) várható:
- Tornyok eladása
- Lovagok továbbhaladnak, ha már nincs torony
- Jobb felső négy extra mező aktiválása
- Core capacity kijelzése tornyonként
- Torony élete kijelzése életcsíkban a torony alatt
Utolsó kommentek