Gondoltam a blog elején említett recap-et képekkel illusztálom és kommentelek pár sort hozzá: (Rájuk kattintva kijön nagyobba)
Ez volt az első mechanika amit létrehoztam Unityben. Itt a baloldali négyzet jobb oldalra sétált, majd amint elérte a jobb oldali kocka hatósugarát, az elkezdte lőni. Erre az alap mechanikára épül a játék fő része.
v0.0.2:
Itt már nagyon megszaladt a szekér: grafikák, tornyokat egérrel lehetett a játékmezőre tenni (igaz itt még akárhova), felül pedig egy nyomógomb is volt a torony lerakáshoz.
v0.0.3:
Bugfix-box mutatta az egérkoordinátákat a könnyebb tervezés miatt, megjelent a játék rácsozása, nyomógomb elfoglalta a végleges (v0.0.12-ig legalábbis) helyét.
v0.0.4:
Mégtöbb bugfix-box, egy ideiglenes kijelző a védők értékeinek, a lovagok már mind az 5 sávon tudtak születni.
v0.0.5 - v0.0.6:
Itt nagyon ügyes voltam és a v0.0.4-es verzióra mentettem rá az új projecteket szóval ez a 2 release elveszett
v0.0.7:
Megjelent a Cemetery és a Crypt Tower is, már nem lehetett a tornyokat egymásra pakolni, kezdett egyre játszhatóbb formát ölteni.
Innentől felfele pedig már a blog is létrejött, így a többi release már bővebben nyomon követhető.
Utolsó kommentek