Amik bekerültek:
v0.0.11:
- Korábban külön script kezelt minden tornyot, ezeket egybevontam
- Korábban külön script kezelt minden ellenfelet, ezeket egybevontam
- Rengeteg fölösleges script, kódrészlet, prefab, material, texture törlésre került
- Ha akármelyik tornyot ütik, felvillan pirosan
- Land Block és Halfling Tower elszeparálva külön gombokra
- Ha kijelölünk egy tornyot, akkor a játékmezőn is mutatja a hatósugarát, nem csak amikor letesszük
- Archer Tower, Marskman Tower, Sniper Tower, Wall Tower, Sentinel Tower bekerült a játékba
- Core-ok panelja létrehozva
- Core kijelzők a tornyokon belül létrehozva
- 1-9-ig Hotkeyek beállítva
- Lovagok ideiglenesen véletlenszerűen születnek meg (játékosnak nincs beleszólása többé)
- Minden 5. lovagszületés után "lovagrobbanás" (mind az 5 soron mind a 6 lovag megszületik)
- Különböző tornyok ideiglenesen különböző színűek (később saját grafikára lesz cserélve, de jelenleg így egyszerűbb volt indikálni a különbséget köztük)
Amik bekerülnek a közeljövőben:
- Sentinel Tower tudjon minden irányba lőni
- Wall Tower + Cemetery + Crypt upgrade panelja
- Core-ok bepakolása a tornyokba
- További saját grafikák
Utolsó kommentek